Vietnam December 2014

2 december 2014 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Met pijn in ons hart, omdat onze lieve puppies achterblijven in het koude Holland, vertrekken wij naar Vietnam. Wij zijn nu bij Van der Valk in Amsterdam, om morgenochtend het risico van files te vermijden.

Dit is wel een ontspannen start van de reis. Eten, drinken en op tijd naar de bar uhh naar bed. Tot later xxx

6 dec zaterdag

dit gaat geen hele lange blog worden.

combinatie van werken, reizen, warmte en hectiek geven weinig gelegenheid om veel te bloggen. Carine krijgt net een massage vóór het eten.

verder alles prima hier! Xxx (zie foto)

Nou dat wordt dus geen zwembad meer! De massage was prima... Het slechte nieuws is dat de blauwe plekken na 2 dagen wegtrekken ... Wat een verhaal weer...shit! ( zie foto)

1. Marc:
    2 december 2014
    Hallo samen, een hele goeie reis en veel plezier. Zal jullie Vietnam story volgen. Groetjes Marc en Kathinka
  2. Francy:
    2 december 2014
    Wens jullie een hele goede reis en veel plezier,
    kaarsje brandt ook voor de hondjes xxx
  3. Saskia:
    2 december 2014
    Wij wensen jullie een goede vlucht en fijne vakantie. Geniet ervan en tot snel op dit blog....we wachten met spanning op jullie verhalen.
  4. Saskia:
  5. Kimberley & Lesly:
    3 december 2014
    Wij wensen jullie een veilige vlucht en veel plezier. We volgen jullie reisverhaal natuurlijk weer met veel plezier! Liefs van ons
  6. Saskia:
    4 december 2014
    We hebben niks meer gehoord! Zijn jullie goed aangekomen?
  7. Francy:
    4 december 2014
    Hoi Saskia, ze zijn veilig aangekomen in Vietnam. Kreeg vanochten heel vroeg appje. X
  8. Saskia:
    6 december 2014
    Hey reizigers, alle begrip voor het "weinig bloggen". Jullie hebben het hartstikke druk daar. Dit is dan ook een werk-en-weinig (tot geen)-vakantie. Wel een beetje jammer voor ons, achterblijvers, want jullie "brengen" het altijd erg leuk. Hoe dan ook, doe rustig en voorzichtig aan. Dan horen we het verslag wel als jullie weer gezond thuis zijn. Liefs van ons allemaal xxx.
  9. Francy:
    6 december 2014
    Doe t rustig aan daar en geniet van de "vrije" tijd!
    Groetjes xxx