Bezoek aan Chisinau

23 oktober 2015 - Belfeld, Nederland

vrijdag 23 oktober 2015... Het is zover. Vandaag vertrekken wij, mijn vader en ik, naar Chisinau, Moldavie om daar het graf te bezoeken van mijn opa, die in 1944 overleden is als soldaat tijdens de tweede wereldoorlog. Nooit is er een familielid naar zijn graf geweest in de 71 jaar ná zijn dood. Een bijzondere reis.

Het is nu 07:00 uur. Ik ga nog even douchen en dan met de honden uit. Om 08:00 uur zal mijn vader in Belfeld zijn en vertrekken wij naar de luchthaven in Düsseldorf.

Ik zal een filmverslag van deze reis maken om de kostbare herinneringen aan deze reis goed te bewaren...

Tot later!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Francy:
    23 oktober 2015
    Heel veel succes en goede reis. In gedachten zijn we bij jullie. Mam en Francy xxx
  2. Kimberley & Lesly:
    23 oktober 2015
    Een veilige en goede reis! Groetjes van ons xx
  3. Carine:
    23 oktober 2015
    Hé lieve mannen! Geweldig te horen dat het bezoek bij pap/opa zeer indrukwekkend, bijzonder, maar ook erg emotioneel was. Geniet verder van jullie momentum vader/zoon samen, maak er een mooie reis van en blijf gezond. Liefs Carine & de Witjes
  4. Saskia:
    23 oktober 2015
    Wat een speciale reis. Het zal zeker een mooie, heftige, emotionele reis zijn. Maar wel heel mooi. Geniet van de quality time samen, xxx.